Loading the player...

 home

Proprietatea intelectuală: valoare în afacerea ta

Canal 33 este noua statie de televiziune de business a Romaniei. Este o statie afiliata CNN fondata de Alexandru Raducanu.

Interviu cu Cristina Sirbu, avocat, Fondatoare KeyGroup

Oamenii de afaceri au început să înțeleagă valoarea mărcilor pe care le dețin și să conștientizeze nevoia de a-și proteja drepturile de proprietate intelectuală: mărci, modele, brevete, design. Uneori, o marcă, un brand poate valora mai mult decât toate bunurile tangibile ale companiei luate la un loc (fabrici, terenuri, utilaje, etc). Cristina Adriana Sirbu, avocat, fondator Keypi Agentie de Proprietate Intelectuala,(locul II în topul național al agențiilor de profil) ne explică importanța vigilenței în acest domeniu și ce trebuie să aștepte omul de afaceri de la un avocat de proprietate intelectuală.

▸ actual

Descriere

Aliz Kosza lansează Business Mentoring House: o școală atipică în care singurul material didactic e afacerea proprie

După 37 de ani de carieră, peste 25 de ani de experiență în top management și 4 ani de mentorat de business în antreprenoriate românești, Aliz Kosza lansează un nou proiect dedicat în mod special antreprenorilor, dar și managerilor de top, care vor să își ducă businessul la maturitate și performanță de vârf: Business Mentoring House.  Este școala de business în care singurul material didactic este afacerea proprie și în care antrepreneorii și managerii, beneficiind de mentorat privat, individualizat, pot aplica imediat în propriul business bune practici și instrumente de business profesioniste.
Lansarea acestei școli răspunde necesităților pieței, identificate și studiate de Aliz Kosza prin proiectele de mentorat de business și prin cercetare calitativă de piață. Ambele confirmă că oamenii de business care doresc transformare sunt sătui de teorie. Teoria, diplomele, talentul și ideile bune nu mai sunt suficiente pentru creșterea, reinventarea sau însănătoșirea afacerilor. Este nevoie de profesionalizare, strategii integrate, personalizate prin transfer de know-how și practică, pentru a evita stagnarea sau declinul. Majoritatea businessurilor antreprenoriale, după 15-20 de ani de activitate, au nevoie de relansare, de revigorarea visului inițial și de o direcție nouă de dezvoltare. Au nevoie să își redefinească modelul de business și să creioneze propria cale unică în piață. Au nevoie să funcționeze strategic, și nu reactiv.  

O școală în care fiecare lucrează pe propriul business
„Școala mea nu e o școală propriu-zisă”, spune Aliz Kosza. „Noi nu producem diplome pe bandă, ci facem transfer de know-how. Programele nu sunt construite pe teorie, ci pe zeci de studii de caz din mandatele mele de CEO și inspirate din cele peste 30 de proiecte de mentorat derulate în toată țara, pe modele de business care s-au dovedit de succes în România. Totul este experiență, iar participanții vor lucra pe cazul concret al propriului business. Pe lângă multă practică, vor fi ședințe individuale de lucru cu mentori și  tutori, experți în business care vor oferi asistență concretă pe proiectul propriu al fiecărui participant”, declară Aliz Kosza.
Business Mentoring House (www.businessmentoringhouse.ro) este un proiect adresat antreprenorilor, proprietarilor de afaceri sau directorilor generali ori managerilor de top care au nevoie de soluții reale pentru creșterea afacerii lor. Implică module de lucru pe studii de caz concrete, prezentare de instrumente de analiză și decizie strategice și lucru individual cu fiecare dintre participanți. Cel puțin 50% din program este personalizat și este stabilit cu fiecare participant, în urma unei discuții preliminare.

O școală în care managementul este tratat profesionist de către profesioniști
„Managementul este o profesie și, ca în orice profesie, anumite lucruri se pot învăța în teorie, însă altele nu se pot înțelege decât pe viu, prin exemple concrete și cu susținere personalizată. De aceea, le oferim participanților ore individualizate de mentorat de business”, mai spune Aliz Kosza.

În fiecare program al Business Mentoring House se lucrează, pe teme ce se concentrează susținut asupra managementului strategic și leadershipului, cu grupe de maximum 10-15 oameni. Fiecare dintre aceștia va beneficia de sprijinul unui tutor personal, cu care va putea lucra și în afara sesiunilor de lucru comune. De asemenea, fiecare dintre participanți va beneficia de ore de mentorat de business individualizate cu Aliz Kosza. Programele au 30-60 de ore și durează, în medie, 3 săptămâni, conform unui program flexibil, stabilit cu toți participanții.


Aliz Kosza lansează Business Mentoring House

An American Education Opens Doors of Opportunity

Echipa Tecău - Mergea joacă în premieră în circuitul ATP la Bucure...

DISCURSUL AMBASADORULUI SUA, HANS KLEMM, LA ANIVERSAREA A CINCI ANI DE L...

Gala Elite Woman Nominee dedicata femeilor antreprenor care schimba ment...

Traficul de persoane ne afectează pe toţi

Legislatia in afaceri -Raluca Bralus

VOLUNTARI ROMÂNI ŞI AMERICANI AU PARTICIPAT LA O ACŢIUNE DE CURĂŢ...

▸ industrie

Descriere

"Avand in vedere ca noul proiect de Cod Fiscal a fost aprobat, Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania (AOAR) a constatat faptul ca anumite prevederi fiscale nu au fost incluse in varianta finala a Codului Fiscal.
In varianta actuala, exista prevederi care necesita o remediere imediata pentru a incuraja astfel dezvoltarea pietei de capital locale si a mediului de afaceri din Romania (impozitul si CASS la dividende, consolidarea fiscala pentru grupurile de firme romanesti si alte teme de interes pentru mediul de afaceri din Romania )."

Evenimentul a avut loc joi, 01 octombrie 2015, la Hotelul Athenee Palace Hilton.

Economia 21 - Conferinta AOAR

AGENȚIA AMERICANĂ PENTRU COMERȚ ȘI DEZVOLTARE SPOREȘTE SUSȚINERE...

Un business adaptat constant clientului

▸ servicii

Descriere

 Lansare Proiect, Timișoara, 20 aprilie 2015

Asociația Oameni Sănătoși Timișoara, în parteneriat cu: Asociaţia EFECT – Educație, Formare, Evaluare, Creativitate, Tradiție București-

Partener 1, Asociatia R.Y.M.A.(„Revolutionary Youth Movement for Art”) Alba Iulia-

Partener 2, SC N&D ANDRA OIL SRL Alba Iulia-

Partener 3, Asociatia Diamant Alba Iulia- Partener 4, ACPDA – Associaco Cultural Porto d’Artes- Porto, Portugalia- Partener 5 anunţă lansarea proiectului

„Oportunități prin antreprenoriat social”, ID 147959.

Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-1013, Axa Prioritară 5 Promovarea Incluziunii Sociale, Domeniul Major de Intervenție 6.1 Dezvoltarea Economiei Sociale.

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea participării grupurilor vulnerabile pe piața muncii și în viața economică și socială, atât prin îmbunătățirea competențelor și dezvoltarea abilităților antreprenoriale ale acestora, cât și prin punerea în practică a unui model eficient de economie socială utilizând transferul de bune practici, promovarea unei societatii inclusive și coezive în scopul asigurării bunăstării cetățenilor la nivelul a 3 regiuni. Prezentul proiect promovează facilitarea accesului pe piața muncii a grupurilor vulnerabile și promovarea unei societăți care să asigure bunăstarea tuturor cetățenilor, indiferent din grupul din care provin.

Dintre obiectivele specifice ale proiectului amintim:

- Informarea, consilierea și formarea în vederea îmbunătațirii compețentelor profesionale și a competitivității pe piața muncii a 79 de persoane din structurile economiei sociale, dintre care 56 persoane din grupuri vulnerabile;

- Dezvoltarea a 14 intreprinderi sociale (viitoare unități protejate), din care 6 în mediul rural care vor crea un numar de 79 de locuri de munca, din care 56 (reprezentand 70.9%), pentru persoane din grupuri vulnerabile;

- Consolidarea capacității celor 14 structuri de economie socială precum și încurajarea cooperării între acestea ;

- Realizarea unei campanii de informare și conștientizare la nivelul zonelor vizate, în vederea dezvoltării abilităților și încrederii în sine a persoanelor din grupul țintă.

Aceste demersuri vor avea efecte pozitive asupra creșterii oportunităților de ocupare pentru persoanele vulnerabile și promovării economiei sociale ca instrument flexibil și durabil pentru dezvoltarea economica, răspunzând la obiectivul operațional al DMI 6.1

(corespunzător DCI POSDRU).

Elementul de originalitate a proiectului îl constituie transferul în România a modelelor de bună practică în domeniul economiei sociale din Portugalia. Prin proiect vom urmari dezvoltarea unei retele a unităților de economie socială. În spiritul obiectivului general al POSDRU, acest proiect va reprezenta o investiție în dezvoltarea capitalului uman în randul persoanelor din grupurile vulnerabile

Proiectul se va desfășura până la 31 decembrie 2015.

Pentru mai multe informaţii despre acest proiect:

Asociația Oameni Sănătoși

Monica Mișcă, manager proiect

„Oportunități prin antreprenoriat social”,

Consultanta in Afaceri: Beatrice Cojocaru- AVBS

Reputatia in Afaceri- Sorana Savu - Premium Communication

Economie sociala, cu ajutorul Fondurilor Europene

Reputatia in afaceri - Sorana Savu - Premium Communication

▸ lifestyle

Descriere

Pasionatii de astrologie s-au reunit in cadrul celei de-a 11-a editii a Congresului Asociatiei de Astrologi din Romania unde astrologi romani au prezentat diverse teme actuale de interes.

Mihaela Dicu vorbeste despre motivele acestei reuniuni, despre longevitatea Asociatiei, precum si despre cum a evoluat astrologia pana in prezent.

Astro Business - Mihaela Dicu

Canal 33 Sport - Vincenzio Dragna

Asclepois Industria Sanatatii - Mihai Neamtu

Econmia 21 - Shiseido

Autentic Romanesc - Monica Simion

Tradiţie şi modernism în noua arhitectură a oraşului. Nu doar o loc...

Asclepois - Industria Sanatatii - Centrul Fericirii

▸ cariere

Descriere

Brasov, 13 noiembrie 2015

 

Asociația Oameni Sănătoși Timișoara, în parteneriat cu: Asociaţia Obârșia, Alba Iulia- Partener 1, Asociatia R.Y.M.A.(„Revolutionary Youth Movement for Art”) Alba Iulia- Partener 2, SC N&D ANDRA OIL SRL Alba Iulia- Partener 3, Asociatia Diamant Alba Iulia- Partener 4, ACPDA – Associaco Cultural Porto d’Artes- Porto, Portugalia- Partener 5 anunţă a patra conferinta de promovarea a proiectului „Oportunități prin antreprenoriat social”, ID 147959 care are loc astazi 13 noiembrie 2015, in Brasov, la Centrul Fericirii, sub forma unui workshop de dezvoltare personala denumit „Tehnici pentru cresterea stimei de se si reusita in viata”.

Obiectivul acestui eveniment este de a promova proiectul ID 147959, "Oportunitati prin antreprenoriat social" și de a ajuta participanții să-și crească încrederea în ei prin întelegerea propriilor comportamente, prin atuocunoastere si comunicare.


Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-1013, Axa Prioritară 5 Promovarea Incluziunii Sociale, Domeniul Major de Intervenție 6.1 Dezvoltarea Economiei Sociale

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea participării grupurilor vulnerabile pe piața muncii și în viața economică și socială, atât prin îmbunătățirea competențelor și dezvoltarea abilităților antreprenoriale ale acestora, cât și prin punerea în practică a unui model eficient de economie socială utilizând transferul de bune practici, promovarea unei societatii inclusive și coezive în scopul asigurării bunăstării cetățenilor la nivelul a 3 regiuni. Prezentul proiect promovează facilitarea accesului pe piața muncii a grupurilor vulnerabile și promovarea unei societăți care să asigure bunăstarea tuturor cetățenilor, indiferent din grupul din care provin.

Dintre obiectivele specifice ale proiectului amintim:

-       Informarea, consilierea și formarea în vederea îmbunătațirii compețentelor profesionale și a competitivității pe piața muncii a 79 de persoane din structurile economiei sociale, dintre care 56 persoane din grupuri vulnerabile;

-       Dezvoltarea a 14 intreprinderi sociale (viitoare unități protejate), din care 6 în mediul rural care vor crea un numar de 79 de locuri de munca, din care 56 (reprezentand 70.9%), pentru persoane din grupuri vulnerabile;

-       Consolidarea capacității celor 14 structuri de economie socială precum și încurajarea cooperării între acestea ;

-       Realizarea unei campanii de informare și conștientizare la nivelul zonelor vizate, în vederea dezvoltării abilităților și încrederii în sine a persoanelor din grupul țintă.

Aceste demersuri vor avea efecte pozitive asupra creșterii oportunităților de ocupare pentru persoanele vulnerabile și promovării economiei sociale ca instrument flexibil și durabil pentru dezvoltarea economica, răspunzând la obiectivul operațional al DMI 6.1 (corespunzător DCI POSDRU).

Prin proiect vom urmari dezvoltarea unei retele a unităților de economie socială. În spiritul obiectivului general al POSDRU, acest proiect va reprezenta o investiție în dezvoltarea capitalului uman în randul persoanelor din grupurile vulnerabile

Proiectul se va desfășura până la 31 decembrie 2015.

 

 

Workhop pentru dezvoltare personală în cadrul proiectului "Oportunit...

Economia 21 - Femei din mediul rural

Meseriasii - Profesia de Asistent Medical Prof. Natasa...

▸ cultura

Descriere


”Părerea mea este că femeia care te iubeşte absolut e stăpânită de o forţă demonică, puternică, obscură, care sfârşeşte prin a te strivi.  O asemenea femeie te anuleză, te descompune. Este o forţă mult mai tare decât tine.”
(Huliganii)

”N-am urmărit-o cu ochiul ca s-o măsor; nu privesc în modul acesta niciodată o femeie. O privesc însă întotdeauna cu bunăvoinţă şi aştept să văd ce vrea sau ce are ea să-mi ofere.
Nu suntem noi de vină dacă cele mai multe dintre femei ne arată, cu insistenţă, ceea ce e obscen sau inert, sau caduc în corpurile lor.
Pe o femeie care-şi subliniază contururile obscene nu o poţi privi altfel decât obscen. Obiectul ne indică de cele mai multe ori, cum trebuie el privit şi judecat.
 Un bărbat care priveşte cu aviditate corpul unei cocote nu poate fi acuzat de indiscreţie. Femeia ne invită întotdeauna s-o privim aşa cum vrea ea.”
(Nuntă în cer)

”Îmi dau foarte bine seama că o femeie poate gusta un dans cu un partener imperfect, dacă acesta nu e cu desăvârşire un imbecil.  Stângăciile, ca şi timiditatea, au un farmec discret prin surprizele care le provoacă, prin panica naivă care o răspândesc.  Femeile iubesc uneori imperfecţiunile acestea atât de calde...”
(Nuntă în cer)

”Mai deprimate sunt femeile care încep a îmbătrâni. Se trezesc deodată singure, iremediabil singure, într-un decor veşted şi obosit, fără o afecţiune sinceră in jurul lor, pentru că n-au căutat niciodată afecţiunea, când erau tinere şi frumoase, ci numai admiraţia locvace, elogiul poleit şi sclavia ipocrită.”
( Insula lui Euthanasius)

”Camaraderia dintre un bărbat şi o femeie tânără este posibilă numai dacă amândoi sunt foarte inteligenţi sau dacă amândoi iubesc.
Altminteri, este o simplă tovărăşie mai mult sau mai puţin insipidă, foarte puţin interesantă sufleteşte, sau o etapă preliminară a unei legături tot atât de puţin interesante.
Iar prietenia între un bărbat şi o femeie tânără este, de asemenea, un mare vânt, cu majuscule, dacă nu e alimentată de inteligenţă şi susţinută de dragostea pe care fiecare din ei o poartă unei alte persoane.”
(Nuntă în cer)

Mircea Eliade, 5 perspective despre femeie

Mircea Eliade: 7 gânduri despre prietenie și prieteni

Cut - 40 de grade

Cultura 33 - Roxana Radulescu Ipek

Oamenii de langa noi - Strada Armeneasca

6 cărţi pe care Bill Gates ţi le recomandă pentru vacanţa de vară

▸ tehnologie

Consumatorii români sunt interesaţi de noile tehnologii, potrivit studiului anual Techonomic Index, realizat de Samsung, care oferă o privire cuprinzătoare asupra comportamentelor şi atitudinilor faţă de tehnologie a 18.000 de consumatori europe

Consumatorii români sunt interesaţi de noile tehnologii, potrivit studiului anual Techonomic Index, realizat de Samsung, care oferă o privire cuprinzătoare asupra comportamentelor şi atitudinilor faţă de tehnologie a 18.000 de consumatori europeni.
mai mult

Planurile de consum ale românilor relevă intenţia de a investi în t...